Imatge Corporativa

Fundació

La marca gràfica de la Fundació Agbar transmet la seva essència, vinculada a Agbar i amb projecció en el coneixement de tot allò que fa referència a l’aigua i la seva relació amb la societat.

Fundació Agbar / Fundación / Imatge corporativa

Logotip de la Fundació

La marca gràfica (el logotip) i les seves aplicacions són elements essencials de la identitat corporativa de la Fundació Agbar, ja que la identifiquen davant dels ciutadans i la singularitzen en relació amb altres entitats.

El manual de la marca corporativa conté les normes d’identificació visual de la Fundació Agbar i posa a l’abast de tothom (especialment dels professionals de la publicitat, del disseny i de les arts gràfiques) les aplicacions correctes de la marca gràfica.

Per assegurar que la marca gràfica sempre es presenta amb les característiques adequades i amb l’aplicació correcta, us en podeu baixar des d’aquesta pàgina els arxius en diferents formats.

Manual de la marca corporativa

Manual de la marca corporativa Descarregar

Aplicacions de la marca gràfica

Agbar Fundació Positiu