Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar organitza un concert solidari de l’Escolania de Montserrat a favor del Casal dels Infants

23 Febrer 2016

La Fundació Agbar organitza el dijous 25 de febrer a les 19 hores, al Palau de la Música Catalana, un concert solidari de l’Escolania de Montserrat a favor del Casal dels Infants.

Tots els fons recaptats a partir dels donatius es destinaran al Casal dels Infants. Han confirmat la seva assistència al concert el president de la Generalitat, Carles Puigdemont; la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, i l’expresident de la Generalitat José Montilla, Àngel Simon, president executiu d’Agbar; P. Ignasi Fossas, prior de Montserrat, i Roser Rossell, presidenta del Casal dels Infants, entre d’altres autoritats.

El concert s’emmarca en el conveni de col·laboració signat el 2014 per la Fundació Agbar i l’Abadia de Montserrat per tal d'impulsar i promoure l'activitat de l'Escolania de Montserrat.

En el seu compromís amb les persones, la Fundació Agbar dóna suport al Casal dels Infants, concretament, amb el projecte Vincles, destinat a reforçar l’educació per a infants de 0 a 3 anys en situació de pobresa i en entorns familiars amb un baix capital educatiu que no tenen accés a les escoles bressol.

No et quedis sense entrada!: demana la teva invitació fent clic aquí.