Fundació Agbar / Notícies / L’exposició "H2Oh! Els secrets de l’aigua de la teva ciutat" inicia el seu recorregut a Cornellà de Llobregat

17 Març 2016

Aigües de Barcelona i l’Obra Social ”la Caixa”, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, han presentat aquest matí en aquest municipi l’exposició ‘H2Oh! Els secrets de l’aigua de la teva ciutat’, una mostra itinerant que recorrerà diferents ciutats d’Espanya amb l’objectiu de conscienciar sobre l’ús que es fa d’un recurs tan preuat i, alhora, tan escàs, com l’aigua.

Jordi Nicolau, director Territorial de CaixaBank a Barcelona, Montserrat Pérez, tinenta d’alcalde d’educació i política social de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, i Victòria Eugènia Martínez, directora de la Fundació Agbar, han participat aquest matí a la presentació de l’exposició ‘H2Oh! Els secrets de l’aigua de la teva ciutat’, una mostra que a més de conscienciar sobre l’ús que es fa de l’aigua, vol reflexionar sobre els grans desafiaments, tecnològics, econòmics i mediambientals que comporta un gest aparentment tan senzill com obrir una aixeta a casa.

L’exposició, comissariada per la Dra. Carla Carbonell, s’estructura en tres grans àmbits: «Aigua, elixir de la vida», «Aigua a la ciutat» i «Aigua sostenible», i es basa en diferents elements museogràfics singulars, des de peces reals fins a interactius multimèdia d’última generació. També s’hi podrà descobrir per què es diu que l’aigua és l’«elixir de la vida», quin és el pes en aigua de cada visitant que ho vulgui saber o a què es destina la major part d’aigua dolça, entre altres coses.

La mostra estarà exposada a la plaça Catalunya de Cornellà de Llobregat fins el 13 d’abril de 2016. Els horaris de visita són de 12.30 a 14 h i de 17 a 21 h, de dilluns a diumenge.

Descarrega el fulletó de l’exposició.