Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora en les tasques socials de suport a persones dependents de l’organització Nen Déu

28 Juliol 2016

La Fundació Agbar ha fet un lliurament solidari de 15.000 euros a l’Obra Benèfico-Social Nen Déu, vinculada a la Fundació Eclesiàstica Autònoma dependent de la Diòcesi de Barcelona i que està destinada a donar suport a l’assistència que Nen Déu presta a nens i adults, amb disminucions psíquiques o físiques, i a persones grans que estan soles.

L’aportació que realitza la Fundació Agbar es distribuirà entre els diversos centres que l’Obra Benèfico-Social Nen Déu té a l’àrea metropolitana de Barcelona, entre els quals destaquen l’escola d’educació especial Nen Déu, el centre de dia Sant Francesc d’Assís, un consultori mèdic, el taller ocupacional Verge de l’Alegria i la residència Mare Carme.

La donació s’inscriu en el conjunt d’accions solidàries cap a les famílies i les comunitats més vulnerables i en risc d’exclusió social que desenvolupa la Fundació Agbar. En el marc del projecte social de la Fundació Agbar, s’hi engloben donacions directes a entitats i també les ajudes procedents del Fons de Solidaritat d’Aigües de Barcelona dirigides directament a les famílies.