Fundació Agbar / Notícies / Agbar celebra el 150è aniversari amb un concert de l’Escolania de Montserrat

28 Febrer 2017

Agbar celebra el 150è aniversari amb un concert de l’Escolania de Montserrat

Agbar organitza aquest dijous 2 de març, a les 19 hores, al Palau de la Música Catalana, un concert solidari de l’Escolania de Montserrat a favor del Casal dels Infants amb motiu del seu 150è aniversari.

Tots els fons recaptats a partir dels donatius es destinaran al projecte Vincles del Casal dels Infants, que té l’objectiu de reforçar la formació i la capacitat de relació de les mares soles amb infants menors de tres anys i ajudar-les en la cura, l’educació i els hàbits dels seus fills per prevenir situacions de risc d’exclusió. Des que es va posar en marxa, aquesta iniciativa ha atès 330 mares i infants de diferents barris de Catalunya.

Han confirmat l’assistència al concert la ministra de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat del Govern d’Espanya, Dolors Montserrat; el conseller de Cultura de la Generalitat, Santi Vila; el delegat del Govern a Catalunya, Enric Millo, i l’expresident de la Generalitat José Montilla, entre altres autoritats.

El concert s’emmarca en els actes de celebració del 150è aniversari d’Aigües de Barcelona, i és fruit del conveni de col·laboració que el 2014 van signar la Fundació Agbar i l’Abadia de Montserrat per promoure l’activitat del cor de l’Escolania de Montserrat.