Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / Desigualtats socials, solucions locals.

30 Juliol 2018

Desigualtats socials, solucions locals.

La Taula d’Entitats del Tercer Sector Social organitza el proper 21 i 22 de novembre a La Farga de l’Hospitalet, el VI Congrés del Tercer Sector Social sota el títol “Desigualtats socials, solucions locals”.

Trobar solucions a les noves necessitats socials sorgides després de la crisi econòmica que hem viscut a Catalunya és una de les missions de la Fundació Agbar.

I també som conscients que necessitem treballar conjuntament amb el tercer sector social per trobar aquestes solucions. El primer pas és, sense dubte, parlar-ne i compartir experiències entre tots els actors. En aquest sentit, l’objectiu d’aquest VI Congrés és “fer visible la tasca de les entitats socials, la rellevància de la interacció entre elles i les administracions locals i la importància d’enfortir aquesta feina diària per aconseguir una societat més justa i que vetlli per millorar la qualitat de vida dels col·lectius més vulnerables”.

Per què aquest Congrés sigui una realitat, hem signat un acord de col·laboració que possibilitarà fer front a part de les despeses d’aquest certamen. La Taula del Tercer Sector Social agrupa 3.030 entitats membres i dona feina a més de 85.000 treballadors a Catalunya