Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / Ajudar als més menuts amb Save the Children

1 Agost 2018

Ajudar als més menuts amb Save the Children

Aquesta ONG té en marxa un projecte d’intervenció primerenca per a nens i nenes de 3 a 6 anys al districte de Sant Andreu de Barcelona al que ara donem suport per fer-lo realitat.

Hem signat un acord de col·laboració amb la organització Save the Children per fer realitat el projecte d’intervenció al barri de Sant Andreu de Barcelona.

Save the Children treballa al districte de Sant Andreu des de fa gairebé vint anys a través de diversos programes que donen cobertura a 250 nens i nenes i les seves famílies.

L’objectiu és reduir la pobresa infantil a través del reforç educatiu i les activitats d’oci i temps lliure. Tot i això, la seva feina a les escoles de La Sagrera, Sant Andreu i Trinitat Vella va dirigida només a nens i nenes d’entre 6 i 12 anys.

Ara, amb l’acord signat amb Fundació Agbar, poden abordar el desafiament de cobrir la necessitat de les famílies que no poden accedir a serveis educatius pels seus fills en l’etapa primerenca i que els situa en una situació vulnerable des de ben petits de 3 a 6 anys.

El projecte d’intervenció primerenca de 3 a 6 anys al districte de Sant Andreu tindrà un total de 72 participants: nens i nenes, germans i les seves famílies. Des de la Fundació Agbar seguim posant el foc en millorar la qualitat de vida dels més desafavorits de la societat.