Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar subratlla el seu compromís social durant la reunió del seu Patronat

14 Febrer 2019

Els integrants del Patronat de la Fundació Agbar es van reunir ahir 13 de febrer per dur a terme el seguiment del Pla Director 2017-2020, amb el qual seguir vertebrant l’estratègia de la fundació al voltant de la lluita contra la pobresa i l’exclusió social, el foment de l’ocupació de qualitat i per generar oportunitats educatives per a tothom.

Durant l’acte es va analitzar l’estat d’assoliment del Pla Director 201-2020 i la proposta del Pla d’Actuació pel 2019. També, va ser aprovat el Codi Ètic de la Fundació i es van presentar noves mesures de transparència.

El Patronat de la Fundació Agbar va deixar constància de la voluntat de l’entitat per continuar amb el compromís amb l’acció social, centrant esforços principalment en col·lectius i persones en situació de vulnerabilitat a la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana. Els objectius de la Fundació estaran encaminats a recolzar iniciatives que serveixin per avançar cap a la plena inclusió social.

Durant 2018, la Fundació Agbar va signar 38 nous convenis de col·laboració amb entitats socials dels àmbits abans descrits, fent possible que el seu suport arribés a un 58% més de persones que l’any 2017. En total, prop de 18.000 persones es van beneficiar d’alguns d’aquests projectes.

En el terreny Educatiu, es va destacar la important renovació del projecte educatiu del Museu de les Aigües, amb mètodes participatius, i l’ampliació de l’oferta de propostes orientades al públic familiar amb la creació de nous espais d’aprenentatge al Museu de les Aigües. Pel que fa a la preservació i el coneixement del patrimoni històric i cultural, es va subratllar la creació d’un banc del coneixement sobre els elements més destacats del patrimoni industrial d’Aigües de Barcelona i la recuperació de la Cascada Gaudi dins del recinte del Museu de les Aigües.