Fundació Agbar / Notícies / Aquest Dia Mundial de l'Aigua participa a la HackatH2On del Museu Agbar de les Aigües!

11 Març 2015

El cap de setmana del 21 i 22 de març, el Museu Agbar de les Aigües ha preparat una activitat molt especial per celebrar el Dia Mundial de l'Aigua: la HackatH2On.

La HackatH2On és un esdeveniment gratuït, de 24 hores de durada, que reunirà ments creatives per desenvolupar noves aplicacions mòbils amb l'objectiu d'apropar els ciutadans al món de l' aigua. Desenvolupadors, dissenyadors, museòlegs i usuaris, tindran l'oportunitat de reunir-se en un mateix espai per a una divertida i intensa sessió de cocreació, programació i col·laboració.

A més de l'oportunitat de formar part d'una gran festa de creativitat, hi haurà premis per a les millors apps! Les inscripcions ja estan obertes i les places són limitades! El termini per al registre és el 20 de març a les 9 hores.

Si et sembla interessant, seria de gran ajuda comptar amb el teu suport en la seva difusió entre totes aquelles persones que creguis que puguin estar interessades a participar-hi.  Pots difondre tota la informació d'aquesta activitat compartint a les xarxes socials el web de la Hackath2on, seguint-nos a Twitter, o a Facebook.  Inscriu-te ja a la marató de programació fent clic aquí. T'hi esperem!!