Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora amb el programa de beques del Museu Nacional d'Art de Catalunya per a les escoles més desfavorides

19 Febrer 2014

La Fundació Agbar ha signat un conveni de col·laboració amb el programa de beques del Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) que permetrà a les escoles més desfavorides de l'àrea metropolitana de Barcelona participar a les activitats educatives del MNAC de manera gratuïta.

L'acord, que van signar recentment el president de la Fundació Agbar, Àngel Simon, i el del MNAC, Miquel Roca, farà que 247 centres educatius i de formació professional de zones desfavorides de l'àrea metropolitana de Barcelona puguin realitzar els programes educatius del MNAC de manera totalment gratuïta, incloent el transport, un dels principals esculls pels centres amb menys recursos, sobretot en el cas dels centres de localitats de l'àrea metropolitana de Barcelona.

Amb aquest conveni la Fundació Agbar, entitat sense ànim de lucre que vol posar el coneixement d'Agbar al servei de la millora de la qualitat de vida de les persones i el medi ambient,  referma el seu compromís amb les entitats que treballen per la integració social i cultural i la millora de la qualitat de vida dels infants i en l'aposta pel seu futur.