Fundació Agbar / Notícies / Gràcies per la vostra col·laboració amb la caminada solidària de Sant Joan de Déu!

4 Març 2015

La Fundació Agbar i la Direcció d'Hàbits Saludables d'Agbar volen agrair el vostre suport, gràcies al qual s'han recaptat 2.254 euros per l'Obra Social Sant Joan de Déu, i s'han aconseguit formar dos equips de 25 persones que van participar diumenge a la cursa solidària Barcelona Magic Line. Sense el vostre suport, hagués estat impossible!

Gràcies a la vostra col·laboració, s'ha superat amb èxit el repte solidari i l'esportiu marcat a l'inici de la campanya. S'han sobrepassat amb escreix la fita de 1.000 euros recaptats (concretament 1.127 euros, xifra que la Fundació Agbar ha doblat fins arribar als 2.254 euros), que es destinaran íntegrament a projectes socials de l'Obra Social Sant Joan de Déu, i s'ha participat a la cursa solidària Barcelona Magic Line amb dos equips de 25 persones. Podeu consultar tots els detalls de la jornada de diumenge fent clic aquí.

La Barcelona Magic Line és una caminada solidària i no competitiva pels turons de Barcelona que té com a objectiu recollir fons per millorar l'atenció de les persones més vulnerables: sense llar, dependència, infància hospitalitzada, discapacitat intel·lectual, etc. La segona edició d'enguany ha aconseguit recaptar més de 200.000 euros, gràcies a les aportacions dels més de 10.000 participants inscrits en 753 equips.