Fundació Agbar / Notícies / Fes el teu donatiu per enviar ajuda urgent als infants afectats pel terratrèmol a Nepal

30 Abril 2015

La Fundació Agbar se suma a la campanya d’UNICEF i demana la teva col·laboració per proporcionar medicaments, aliments bàsics, aigua potable i articles d’higiene als més de 2,8 milions d’infants afectats pel terratrèmol a Nepal.

Per col·laborar-hi, has de fer clic a l’enllaç https://meayudas.unicef.es/fundacioagbar/emergencia-en-nepal  i fer l’aportació que consideris oportuna. A la web trobaràs tots els passos per fer la teva donació. El 100% de l’aportació que facis anirà destinada als infants afectats pel terratrèmol a Nepal. Cal tenir present que amb 60 euros, UNICEF podrà donar aigua potable a 523 infants durant una setmana, evitant malalties com el còlera.

La Fundació Agbar ha fet una aportació de 3.000 euros, però és imprescindible la col·laboració de tots per fer arribar el màxim d’ajuda possible als afectats per l’emergència a Nepal. Forma part d’aquest repte i ajuda’ns a aconseguir 5.000 euros!

Implica’t, fes el teu donatiu!