Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar signa sengles acords amb la Fundació de l’Esperança de l’Obra Social ”la Caixa” i amb Creu Roja de Catalunya

17 Juliol 2015

El director d’Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, va signar els acords per bonificar el servei de l’aigua de les persones més vulnerables ateses per aquestes entitats benèfiques amb Marc Simón, director de la Fundació de l’Esperança, i Antoni Aguilera, president de Creu Roja de Catalunya.

L’ajut està previst per facilitar l’accés al consum bàsic d’aigua de les persones més vulnerables, estimat en 100 litres per persona i dia segons els criteris que estableix l’Organització Mundial de la Salut (OMS), i s’inscriu dins del Fons de Solidaritat de la Fundació Agbar. Aquest fons, creat el 2012 per Aigües de Barcelona, s’adreça a les famílies que estan en una situació de precarietat econòmica i es gestiona en col·laboració amb els serveis socials municipals dels ajuntaments de l’àrea metropolitana de Barcelona, Càritas, Creu Roja i, a partir d’ara, de la Fundació de l’Esperança, una institució de l’Obra Social ”la Caixa” que treballa per millorar les condicions de vida de les persones més vulnerables.

El conveni anteriorment subscrit amb Creu Roja de Catalunya el 2013 només cobria les persones més grans de 65 anys. En virtut d’aquest nou acord, s’amplia la bonificació a totes les persones beneficiades pels programes d’atenció a la pobresa d’aquesta entitat social.

Des que es va posar en marxa, el Fons de Solidaritat de la Fundació Agbar ha concedit més de 42.000 ajudes, cosa que ha suposat una inversió de més de 2,4 milions d’euros.