Fundació Agbar / Notícies / Fes el teu donatiu per enviar ajuda urgent als infants refugiats de Síria

7 Octubre 2015

Fes el teu donatiu per enviar ajuda urgent als infants refugiats de Síria

Per col·laborar-hi, has de fer clic a l’enllaç https://mireto.unicef.es/fundacioagbar/emerg-ncia-a-s-ria-i-crisi-migrat-ria-a-europa i fer l’aportació que consideris oportuna. Al web trobaràs tots els passos per fer el teu donatiu. El 100% de l’aportació que facis anirà destinada als infants desplaçats pel conflicte armat de Síria. Cal tenir present que amb 60 euros, UNICEF podrà enviar 2 equips de primers auxilis, i amb 25 euros, 155 infants podran tenir accés a l’aigua potable durant una setmana.

La Fundació Agbar ha fet una aportació de 3.000 euros, però és imprescindible la col·laboració de tothom per fer arribar el màxim d’ajuda possible als afectats per la guerra de Síria. Forma part d’aquest repte i ajuda’ns a aconseguir 6.000 euros!

Implica-t’hi, fes el teu donatiu!