Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar dóna al Banc dels Aliments els 32.000 euros recaptats a la campanya d’estiu “La fam no fa vacances”

20 Octubre 2015

La Fundació Agbar va entregar ahir els 32.262 euros recaptats aquest estiu en benefici de la campanya “La fam no fa vacances” del Banc dels Aliments. En un acte celebrat a la seu central d’aquesta entitat social, Victòria Eugènia Martínez, directora de la Fundació Agbar, va fer entrega del donatiu a Eduardo Arruga, president del Banc dels Aliments.

Coincidint amb el trasllat dels treballadors de la Torre Agbar, la Fundació Agbar va organitzar diverses activitats solidàries a favor de la campanya estival de recollida d’aliments “La fam no fa vacances” del Banc dels Aliments:

• Al juny, la 2a pujada d’escales solidària a la Torre Agbar va col·lectar 1.657 euros.
  • Els caps de setmana de juliol, les visites solidàries a la Torre Agbar van permetre a més de 4.500 persones conèixer l’interior d’aquest edifici emblemàtic de Barcelona. La iniciativa va mobilitzar més de 60 voluntaris, entre treballadors del grup Agbar i representants del Banc dels Aliments, i va recaptar 17.215 euros.
  • La subhasta de mobiliari de la Torre Agbar, destinada als treballadors de la companyia i al públic en general. Aquesta iniciativa va aconseguir recollir 13.390 euros.

Ambdues fundacions van signar a més el conveni en virtut del qual la Fundació Agbar farà una aportació de 20.000 euros a aquesta entitat sense ànim de lucre. És el setè any consecutiu que la Fundació Agbar fa una aportació a les necessitats del Banc dels Aliments, entitat que treballa per aportar una resposta als problemes de la fam, marginació, atur i pobresa, a Barcelona i la seva província, mitjançant la recaptació i redistribució d’excedents, i donació d’aliments. Gràcies a l’esforç de 219 voluntaris, el Banc dels Aliments va distribuir més de 16.000 tones d’aliments el 2014.

El Gran Recapte d’Aliments necessita voluntaris

Els propers 27 i 28 de novembre, s’inicia una nova campanya del Gran Recapte d'Aliments a Catalunya. La Fundació Agbar col·laborarà un any més a la 6a edició d’aquesta campanya de recollida d'aliments bàsics. El 2014, el Gran Recapte d'Aliments va reunir 4.686 tones en més de 2.000 punts de recollida i va comptar amb l'ajuda de 22.000 voluntaris. La fita per a l'edició del 2015 és tornar a assolir una xifra similar gràcies a la col·laboració de 25.000 voluntaris. Fes-te voluntari fent clic aquí.