Fundació Agbar / Notícies / Una app permetrà conèixer el Museu Agbar d’una manera diferent

26 Novembre 2015

Una app permetrà conèixer el Museu Agbar d’una manera diferent

Una trentena de persones van participar dissabte a la prova d’Origen, la nova aplicació per visitar el Museu d’una manera diferent, aprofitant el potencial i les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies.

La sessió de test es va iniciar a l’Àgora Agbar. Des d’allà, els participants van recórrer els diferents espais del Museu Agbar de les Aigües amb un smartphone o tauleta, per mitjà dels quals es van submergir en una experiència de relat i ludificació amb el Museu i l’aigua com a fils conductors.

Les persones que van prendre part de la sessió de test van valorar-la molt positivament. Les seves aportacions serviran per avançar i millorar el desenvolupament de l’aplicació.

L’aplicació Origen oferirà una nova manera de gaudir del Museu fent ús de les noves tecnologies, implicant-hi l’usuari i fent-lo partícip actiu. La idea és que el visitant pugui compartir les seves experiències i els seus suggeriments amb la resta d’usuaris, i que puguin servir per millorar la visita al museu. El llançament de l’aplicació està previst pel primer trimestre de 2016.